Adresát:
Kancelář, sklad a korespondenční adresa:
panfitinka.cz s.r.o., Libušina 459/101a, 779 00 Olomouc-Chválkovice, Česká republika
E-mail: info@etzbshop.cz
Mobil: +420 777 811 575, +420 777 812 212
Sídlo společnosti a fakturační adresa:
panfitinka.cz s.r.o., Libušina 459/101a, 779 00 Olomouc-Chválkovice, Česká republika
IČ 04589092; DIČ CZ 04589092 Spisová značka:C 64275 vedená u Krajského soudu v Ostravě
REKLAMAČNÍ ČÁST: (vyplní zákazník) Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ: (a DIČ) Kontaktní osoba: Telefon/fax: Mobil: E-mail: Poznámky: Zpáteční adresa pro zaslání zboží: (Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!) Reklamované zboží: Datum nákupu: (Datum vystavení faktury): Číslo faktury: Výrobní číslo zboží: Podrobný popis závady: Jak došlo k závadě během používání zboží? (popište) *
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kdy se vyskytuje, v jakém zařízení a za jakých okolností se při používání vyskytuje. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení. Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek: 1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury, případně dodací list vystavený při prodeji uvedeného zboží. 2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka. 3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci! 4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru u dodavatele. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu. 5. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací. 6. Zboží k reklamaci je vždy kompletní včetně příslušenství, vyčištěné.. Zákonná záruční doba na nové zboží je 24 měsíců. Záruční doba se vztahuje zejména na výrobní vady a vady materiálu. Záruka se nevztahuje zejména na běžné opotřebení zboží a vady z nesprávného užití. Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi v plném rozsahu souhlasí. Obsah balení při předání zásilky k reklamaci:
Požadovaný způsob vyřízení reklamace: Datum a místo:
Podpis kupujícího:
|
SERVISNÍ ČÁST: (vyplní prodávající)
Vyjádření prodejce, technika:
Datum:
Podpis prodejce:
|
Telefon: [+420] 777 811 575
Email: info@etzbshop.cz
Od 7 - 18 hod. (po - pá)